Kerindor

Rozdělení Kerindoru

Mapa Kerindoru se dělí na různé typy příšer. Barva podlahy Vám může napovědět,
kde se nalézáte. První jsou Kerindorští psi, z kterých ale nepadají žádné úlomky. Jakmile se změní barva podlahy, tak se mění i bonus na příšery.
Obrázek
Atlas

Pozor si dejte na Kerindorského malého velitele, který běhá po podlaze ezoteriků, ale stále ho řadíme mezi orky.

Pokud si chcete trochu více zadropovat a sami to nezvládáte, budete potřebovat minimálně jednoho společníka. Je pár lidí, kteří chodí do Kerindoru sami (předevšim BM Sury), potom je skupina hráčů, kterým stačí pouze kamarád/ka Šaman/ka Heal/erka. Nakonec je skupina (těch je nejvíce), která se skládá ze Šamana buffera, Šamana healera/stunera a libovolné postavy. 

Co která postava musí mít (nejvýhodněji):
Šaman (buffer) - Pomoc draka P + Schopnost vedení P
Šaman (healer) - Zaříkat blesk PBěžet P, Útok + P
Libovolná postava - Proměna P + solidní výbava

Toto je základ. Další + jsou elixíry na rychlost útoku, hodnotu útoku atd...

Pochopitelně existuje několik kombinací... nemusíte se přímo řídit tímto návodem.

   
Je potřeba založit skupinu. Skupinu založí ten, kdo má vedení na P. Nejlepší je v tomto případě Šaman (buffer), schopnost útoku dá postavě v proměně a schopnost Trvání kouzla dá Šamanovi (healerovi). Schopnost vedení může mít i postava v proměně, ale ztratí tak možnost útoku. V žádném případě nesmí založit skupinu Šaman (healer)! Je to podmínka proto, že schopnost Trvání kouzla umožní stopnout příšeru cca na 1 minutu.
   

Úkoly jednotlivých hráčů

Obrázek Šaman (buffer) - buffovat ostatní, případně pokud zabijou Šamana (healera), tak vzít příšery na sebe
:arrow: Šaman (healer) - nahánět příšery na sebe a omračovat je, buffovat ostatní (Útok + se hodí do proměny)
:arrow: Postava v proměně - zabíjet omráčené příšery a zůstat co nejdéle na živu
:!: Varovaní - pokud si vezmete vylepšení na útok a to vám během proměny skončí, budete brát tolik, jako by jste nebyli v proměně. Mezi toto vylepšení můžeme počítat např. Auru meče, Náušnice z tygří kosti apod. Tuto chybu odstraníte, pokud obnovíte útok ve vedení (dáte na 1s třeba rychlost útoku a pak jej vrátíte) nebo relognutím.
:idea: Minutový stun dokáže dát pouze šaman healer a mentální válečník.
   

Obrázek Pro stunera doporučuji natočit bonusy se ZB. Příšery dávají velké rány.
:!: V Kerindoru se nemůže používat vlastní kůň. 

Doporučujeme na doběhnutí trasy použít Jezdecký lístek Obrázek

 


Co dropování v Kerindoru přináší?
- úlomky pro Odkaz v novém okněbiologa.
- úlomky na výměnu u Odkaz v novém okněKoe Punga